Tisztelt Iskolapartnerek!

Tisztelettel tájékoztatjuk Önöket, hogy a járványügyi helyzetre való tekintettel az iskolai ügyviteli tevékenységek 2020. április 6. napjától csak elektronikus csatornákon keresztül, online vagy postai úton érhetőek el, a személyes ügyintézés újabb tájékoztatásig szünetel.

Kérjük, elsősorban az alábbi elérhetőségen keressék iskolánkat: karolyi@kecskemetiszc.hu

Iskolánk kialakult gyakorlata alapján a vezetőség tagjai minden, iskolát érintő szakmai kérdésben állnak szíves rendelkezésükre. A vezetők elérhetősége:

Szakmai kérdések
Majzik-Nagy Anette igazgatóhelyettes: majzik.nagy.anette@kecskemetiszc.hu
Máténé Varga Gabriella igazgatóhelyettes: matene.gabi@kecskemetiszc.hu

Gyakorlati oktatással kapcsolatos kérdések
Kurusta Anikó gyakorlatioktatás-vezető: kurusta.aniko@kecskemetiszc.hu

Riczkó Eleonóra igazgató elérhetősége: riczko.eleonora@kecskemetiszc.huTanulók ügyei, igazolások, egyebek
Kiss-Hullár Adrienn és Borbély Barbara iskolatitkárok: karolyi@kecskemetiszc.hu

Tisztelettel kérjük, megkereséseikhez a fenti elérhetőségeket vegyék igénybe, ezzel segítve iskolánkat abban, hogy a járványügyi helyzet javulásáig a személyes kontaktusok számát minimalizálhassuk.

Mindenki segítségét, türelmét köszönjük! Vigyázzanak magukra, vigyázzunk egymásra!

Tisztelettel: Riczkó Eleonóra, igazgató